Μετά από δεκαετία έκρηξης, τα παραδοσιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως περνούν μια κρίση ενδιαφέροντος από τους χρήστες. Οι άνθρωποι, σύμφωνα με έρευνες, φαίνεται να ξοδεύουν όλο και λιγότερο χρόνο στα social media που κάποτε κυριαρχούσαν στο διαδίκτυο, όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Σε μια προσπάθεια να τροφοδοτήσουν την αχαλίνωτη επιθυμία τους για κέρδη, οι εν λόγω πλατφόρμες μετατράπηκαν από διαδικτυακά μέρη σύνδεσης ανθρώπων σε κανάλια ψυχαγωγίας, «ένα χαοτικό συνονθύλευμα κραυγών και χορηγούμενου περιεχομένου», όπως γράφει ο Shubham Agarwal στο Business Insider. Κάποιο χρήστες καταφεύγουν σε εναλλακτικά social media που έχουν κάνει δυναμική εμφάνιση, ενώ άλλοι βρίσκουν διέξοδο σε κλειστούς ιδιωτικούς κύκλους, όπως οι ομαδικές συνομιλίες. Πρόκειται για χώρους απαλλαγμένους από τη χιονοστιβάδα του 24ωρου σχολιαστικά επιμελημένου περιεχομένου, των διαφημίσεων και των επώνυμων καμπανιών. Οι ομαδικές συνομιλίες μοιάζουν περισσότερο με ένα ευχάριστο δείπνο στο σπίτι ενός φίλου, κόντρα σε μια έξοδο σε ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο. Τα δε εναλλακτικά social media, θέλοντας αξιοποιήσουν το κενό που προκαλείται […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.